det snurrar i min skalle...

en jäkla bra mening de där, ångrar av hela mitt hjärta att ja inte köpte den där t-shirten på festivalen, helt sten cool den..för de e ju så mitt liv e, en enda stor förvirring..hur man än gör så e de jobbigt å förvirrande..inte sovit en blund inatt tror ja, tänkt å inbillat mej massa saker,så nu känner ja mej lite lätt sentimental faktist, efter en sån natt så står känslorna å gråten en uppe i halsen..ja hatar verkligen mitt tänkande å fantiserande..ja måste lära mej å skilja på fakta å fantasi.. helgen då: va ju i karlstad hos micke åkte på fredan å kom hem igår..hade de jättetrevligt å mysigt..en riktig två å myshelg bara, god mat å vin å så..skönt å komma hemifrån oxå, lite semester från min vardag..från hundar jobb å fylla :-) en toppenhelg!! tog bussen till grums då igår vid två tiden, å sen direkt till mormor som fyllde 75 år igår, massa kakor å tårta å kaffe..va trevligt, men även där i de trevliga, va ja ju tvungen å förstöra för mej själv me å tänka på att morfar fattades i rummet å då blev de jobbigt, ville bara därifrån..men ja tror mormor va nöjd iaf, fast de va säkert jobbigt för henne oxå.. sen åkte ja hem till mitt hem på kvällen, så trött å sliten å fylld av känslor..ville bara få sova..men de va fan omöjligt som vanligt..å när ja somna till små stunder så drömde ja..ja har en förmåga å göra mitt liv olyckligt fast ja inte vill..ja fattar inte varför ja håller på å gör så mot mej själv hela tiden..så fort nåt känns bra å ja känner mej lycklig så letar ja upp saker för å ta bort den känslan..varför?? de e ju detta ja inte får göra mer..jävla hjärna!!!!!! men men sammanfattningsvis så har ja haft en jättebra helg i karlstad å så trevligt kalas hos mormor, sen så e de bara en massa hjärnspöken som inte e nåt å ta på allvar egentligen..ja e ju retarded e ju bara så :-) nu ska ja börja göra mat å sen duscha sen e de dags för å jobba :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0