rock n roll dreams come through..

nu har ja sadlat om igen å lyssnar på meatloaf denna veckan,rekomenderar att ni laddar hem best of me meatloaf, där har man ju alla fina låtar me denna mannen å hans underbara röst! himla bra låt de där..ja älskar verkligen ordet rock n roll..fattar inte..men därför ska ja oxå föreviga de på min kropp me en tatuering :-)blir nog fint tror ja..fått för mej att pierca mej i underläppem oxå, så jäkla snyggt, de värsta e att man inte kan pussas på ett tag hehe ;-)hur ska mimus klara de liksom :-) igår hade ja besök å de va jättetrevligt,blev upphämtad på jobbet, trevligt me mänsklig kontakt sådär på kvällarna :-)men ikväll e ja ensam å de e tråkigt, i don´t like..men men..har ju hundarna å gosa me iaf, de e att bra de!! i morgon ska ja jobba 7-16 fy faan säger ja bara, de e rena dödsturen de :-( behöver handla oxå..suck..inte så jäkla lätt de heller, när man e körkortslös å bor långt ifrån affären, jobbigt å bära allt liksom, de vägrar jag göra! å i morgon e de lön uhhh va gött, men mycke räkningar denna månaden, csn skiten e de, å så har man ju julklappar kvar att köpa..hatar pengar.. nä nu ska ja ut i kylan me mina barn, sen in i duschen sen ska ja lägga mej i min säng å se på bonde söker fru :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0