gravidhormoner eller??

känslor å psyket spökar hit å dit hela tiden..
varit lite lätt känslosam mestadels av denna dagen..gammla känslor kommer fram, drömmer om vissa personer på nätterna..men dom har ju sagt att man kan drömma konstigt när man e gravid..
e nog mycke oxå att ja känner mej så ensam..ja e ju inte ensam på de viset, vänner å familjen har ja ju..men mitt inre känner sig ensamt..min kropp känner sig ensam.. men men.. man e ju van å dejta å sådär.. singel å gravid e inte så spännande liksom :-)
man vill ju ha nån å krypa upp i soffan me å se film å mysa..
tycker ju inte om ensamheten, har aldrig gjort!!..vill ju ha nån å bry mej om de e ju då ja mår bra..snart får ja ju bebisen å bry mej om..åhh va ja längtar :-)
men bli kär vill ja ju, men de e svårt som fan för mej de.. men nångång ska man väl lyckas igen :-)

å i morgon går ja in i en ny vecka igen, jippi :-)
skönt att veckorna går fort,
älskar å va gravid som sagt, men åhh va ja längtar till ja får hålla honom i min famn å pussa på min alldeles egna son..
så i morgon kommer de väl magbilder förhoppningsvis :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0