jag va full en gång för längesen på knäna kröp ja hem.....

ja denna helgen förra året va ja bra i farten haha..e ju arvika hamnfest nu i helgen..men ja ligger hemma i min soffa nu ja.. hade velat gå men va faan dom priserna, va ju typ bara ett uppträdande man hade velat se typ..resten e ju bara pop fjollor..sen betala en biljett på 500 spänn när man ändå inte orkar gå där så värst mycke innan  man får ont.. har ingenting me å göra at ja inte kan dricka eller så, de spelar ingen roll, men de e de att ja får ont när ja går för mycke å får stå för mycke.. blir inte riktigt att man kan njuta av de då.. men ja sörjer inte, men man kan bli lite nostalgisk när man tänker tillbaka bara..har ju fått ställa om mitt liv totalt..men de e han värd min lilla bebis i magen :-)
ja kommer ju få festa igen å gå ut å roa mej, men me måtta å de e nog bra för mej de..va alldeles för mycke sista året där..usch..

idag va syrran här å vi planterade om lite blommor, hon hade lite skott me sig..sen gick vi hem till henne, å där grillade vi å så ikväll, de va gott de :-)
lekte me valparna å så, uhh va söta dom e :-) dom e så snosiga så..

känner mej inte riktigt hundra i kroppen heller, så tror de ska bli sängen snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0