månen..

du ska dö dö dö dö.. här sitter ja nu klockan e strax 02:00..har kämpat i många timmar å få sova.. går inte :-( månen e såååå rund å bara skickar ut energi å tankar till en..bläää.. igår va de fest, kul som fan hade vi..va på fest hos kristin å sen ut ritz, sen till the roof å sen till tiki haha, e man ute så ska man pröva allt :-) annars under veckan har ja ju inte mått så bra inombords, kom fram till vissa beslut angående mitt liv, å de va smärtsamt kan ja lova..men på nåt vis så kände ja att ja e tvungen för min egen skull å göra så..vågar inte chansa mer i mitt liv.. även om ja vill de av hela mitt hjärta, så törs ja inte... men nu vacklar ja igen, undrar att hur de ska bli me allt ja.. tycker om han så mycke så ja önskar verkligen att de inte skulle behöva bli så här..men vem vet de kanske ordnar upp sig..eller inte.. känner iaf i hela min kropp å själ att ja vill inte leva ensam mera nu..ja vill slå mej till ro..ja vill ha allt de där som ja inte har..trygghet vill ja ha inte ensamhet..vill vakna bredvid nån på morgonen, somna tillsammans..planera framtiden..åka på semester, planera familj..ja vill ha de där trygga fasta livet..vill inte leva sånt här jävla "tonårsliv" mer..trött på de nu.. åja vet ju vem ja vill ha de me :-( därför e de så sorgligt att ja va tvungen å göra så här.. men ja litar på ödet, e de inte han som e menad som min fasta punkt i livet..så e de ju bara så..men e de han så hittar vi tillbaka tillvarandra.. eller så kanske då om inte han e mannen i mitt liv så kanske den rätta mannen i mitt liv en vacker dag knackar på min dörr..bara de sker snart..fan.. vill inte sitta själv å äta middag, vill inte ligga själv i soffan å se på tvn, vill inte dricka mitt morgonthe ensam.. hatar ensamheten, så e de bara..vägrar mer av detta nu, hör du de ödet, ja vägrar mer!! så nu ska ja prova å sova igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0