Man kan, bara man vill!

jag har städat idag :-) men ångrade mej direkt ja började att ja inte gjorde detta igår. men fick ju lite gjort igår oxå..nu e de bara blommorna kvar då som ska planteras om..får bli ikväll eller imorgon..e ju iof ledig lördag söndag så ja har tid på mej, har dom stått sådär i ett halvår så går d enog bra ett tag till :-)

ska jobba kvällen idag :-( iof bara fyra till halv sju, men de e tråkigt å cykla dit å hem å gå där å få ont som fan..
huvva la på mattan i vardagsrummet förut oxå, tog ju bort den när yrja började löpa å passade på å låta min käre mor å mormor tvätta den åt mej :-) men skulle inte lyft bordet å grejat mattan själv,. varken bebis eller ryggen tyckte om de :-(
ge mej en händig man tack!! vi behöver de i familjen här :-)

tänkte ja skulle ta å börja skriva från dag ett i min graviditet..som en berättelse liksom, hur ja mådde hur allt gick till mina känslor allt runt omkring. de va ju en turbulent tid och e fortfarande me tanke på att man e ensamstående å sådär. kan va bra för mej oxå å få reflektera tillbaka å få skriva ner de..
ska blrja skriva nån dag när ja hinner.. blir i olika delar oxå för den delen tror ja..blir mycke skrivande tror ja. .

nu ska ja gå å diska, e de ja har kvar av sysslorna :-) sen blir de mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0