Regn igen..

ny dag nya tag, fy fan sovit piss dåligt inatt å vaknade halv sex..kul..antar att de beror på en djävulska fullmånen..drömt helt skummt oxå.. bla om mitt senaste offer eller dejtobjekt haha..alla ska hemsöka mej på nåt vis.. vill helst inte höra av han eller se han, å så ska ja behöva se han en halv natt i drömmarna..jaja å igår natt drömde ja att ja födde ut min moderkaka herregud, helt normalt i min dröm, en krystvärk så skulle den vara ute..å detta gjorde ja i soffan i värmskog, fy faan va blodigt de va haha..själv gjorde ja de oxå.. nej ja ska ta å åka me min mor å mormor å kika möbler ja,mormor behöver en ny säng till flytten..slipper ja sitta här i regnet å stirra..trist semester väder, fick nån vecka fint iaf..fan ta värmen om den kommer när ja börjar jobba igen... här får ni två bilder å kika på..mej å den lilla kraken å mej å den beryktade läppringen :-) klicka på bilderna för å förstora dem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0