jag hatar kärringar

skvallerkärringar e ett jävla satyg, ja hatar dom..ja hatar när folk ska lägga sig i mitt liv, speciellt när dom inte har ett skit me mitt liv å göra.. de passar sig å prata när ja inte e i närheten, fega kärringar, varför inte fråga mej direkt..om ja inte säger å berättar saker å ting så tyder väl de på att ja inte vill göra d eän?? nej då ska de till en jävla massa kärring apor som gör de åt mej istället OCH med fel information..för helvete ta reda på rätt fakta innan ni öppnar eran jävla käft.. ja nu e de inte så många snälla ord OCH JA jag vet, men ja blir upprörd, sårad å jävligt förbannad..respekt vet inte folk va de e?? nej fy faan om ni kommer i min väg nu, så lär ni/du bli konfronterade... å idag har ja ju varit iväg me Mimus till djursjukhuset å spenderat pengar, men alla pengar i världen e min ängel värd.. blev ingen operation i munnen idag, dom ville prioritera de andra problemen först, munnen kunde vänta en månad tyckte dom, men idag har dom röntgat buken å urinvägarna, allt såg fint ut, kollat prostatan å den kändes bra.. hostan lät ju dock inge bra, men hon sa de att e komer ifrån halsen å inte ifrån lungorna å de kändes ju skönt..men dom tog prov på hans halsmandelskapslar, halsmandlarna e ju borta på honom, men de kan ju komma tillbaka ändå dom där bakterierna ..urinprov, 4 rör blod å detta får ja svar på på måndag.. de som skrämmer mej mest e ju att de ska ja dåliga njurvärden eller nåt sånt..men förhoppningsvis så har han bara en infektion i kroppen.. å då bokar ja även in operationstid för munnen.. 2200:- för dagens vård!! köpte även en flytande frisbey leksak till han som han kan ha i sjön när vi badar, han älskar ju frisby :-) å så fick han 2 ostburgare på vägen hem haha.. nu ska ja äta jordgubbar :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0