de värmer å glädjer mej

tackar så mycke för dom FINA kommentarena ja fått..
jag tar inte åt mej av de elaka som skrivs, e van allt de där.. fått höra de där å mycke till många många gånger under graviditeten, men inte trodde ja väl att "folk" som hatar mej pga barnet så troget läser min blogg å måste komma me elakheter även där.. men visst e de ledsamt å läsa, ja vet ju sanningen va som e rätt å fel..å varför göra detta medvetet som personer påstår, varför utsätta sig för för allt me mening?? skulle ja ha gjort de, skulle ja ha valt lite mer me omsorg tror ja.. ingen dröm å va gravid å ensam, inte de man drömt om.. men nu blev de som de blev å ja klarar mej bra, ska ja tänka att ja kunde haft de bättre skulle de bara bli jobbigt.. försöker tänka så positivt som möjligt..ingen vet hur de e å ha barn innan man fått sitt första.. men ja har haft mycke me barn å göra..plus att när man e gravid så kommer de naturligt me tiden.. har aldrig nekat till att de kommer bli jobbigt.. men ja har så otroligt mycke hjälp både nu å kommer ha sen när han e född..
har så otroligt mycke kärlek att ge till mitt barn.. så ser ja de nu att huvudsaken e att han får mycke kärlek å omtanke..även om ja e rädd, så tvivlar ja aldrig i mitt hjärta att ja kan ge mitt barn ett bra å kärleksfullt liv..

som ni har märkt nu ni som kommenterat så har ja gjort om inställningarna så ja godkänner kommentarer innan de läggs ut, vill inte att all skit kommer me.. absolut inte från anonyma personer... tänk att inte våga stå för de man skriver.. fegt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0