Graviditetsberättelsen påbörjad

ja ¨då har man äntligen börjat skriva ner sin berättelse. e ju inte hemma, å inte fick ja igång nån jävla internet på min dator här på landet denna gång heller. men sitter å skriver ner den på min dator så början på min berättelse lägger ja väl ut i morgon på bloggen när ja kommer hem.. får se hur långt ja kommer på den, som tur e så har man ju inte så jättemycke å göra här, så bara ja sätter mej ner å skriver så komme de väl gå undan. men risken finns väl att den kommer delas upp på flera gånger kanske. ja får se, hur mycke ja skriver om de, hur kortfattad eller långfattad jag blir haha..

annars har inge speciellt hänt i mitt liv sista dygnet, tar de lugnt, har ont å e sliten.. så har inte så mycke å uppdatera er om faktist..

tråkigt men sant!

Måndag i morgon, innebär ju att ja går in i ny vecka me bebisen.. igen..fan va veckorna går fort.. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0