helt otroligt..

får en massa anonyma kommentarer som nu inte godkänns, för ja tycker de e under all kritik.. haha men samtidigt känns de så jäkla löjligt, rena fjortis beteendet ju..

tänkte ja skulle delge er några st som ja fått:

Citerar " skönt att slippa ditt patetiska liv"..

citerar "Tror du det e nån som bryr sig om det här du skriver? Stackars unge säger jag bara."

citerar " det räcker att du vet. jag vet vilken jävla bitch du e"

fjantigt löjligt fjortis beteende väl? varför läsa min blogg då om ja ändå har ett patetiskt liv liksom.. hoho...
skrattretande hur folk e..
å antagligen inte fattar att även om man e anonym så kan man inte va helt anonym på nätet....

nu vill ja inte lägga ner mer energi på detta inlägget, ville bara delge lite av skiten åt mina andra läsare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0