hunduppvisning

åkte ut till landet i morse, dödstrött va ja, blev alldeles för sent inatt, kunde inte sluta läsa i min bok (Fyrvaktaren) bara ett kapitel till tänker man hela tiden..å klockan gick, så när min mor ringde i morse å sa att hon va på väg så trodde ja att ja skulle dö!

åkte hit för att ja ska va me med Mimus min boxerhund på en hunduppvisning eller va man ska kalla de, Daniel gör sin examen i sin lydnadsinstruktörsutb idag, å då ska ja va me med Mimus å visa va han lärt oss, vi har varit hans projekt kan man säga hehe.. de vi ska göra e hundmöte, Mimus blir ju så jävla manlig när vi möter hundar å ja har ingen kontroll över han då, då tar han över totalt.. så hundmöte står på schemat idag i karlstad ca halv tre, så vi ska käka lunch här å sen dra iväg..se om vi åker förbi babyproffsen så kan ja hämta ut min hink å allt va de e där..

ska tillägga att hjärtegullet vaknade att till liv igårkväll :-) tog ju min olja å masserade magen, som ja brukar göra varje kväll, å då vaknade han..å va vaken några timmar faktist, sparkade så mysigt i magen..väldigt sällan de gör ont tycker ja, har ju moderkakan i framvägg oxå så den e väl som en slags "stötdämpare" hehe.. men ibland laddar han å får in ordentliga träffar..men annars e de mer som han ligger å puffar å buttar..men syns väldigt tydligt gör de :-)

nä nu ska ja passa på å gå ut å leka av hundarna när ja ändå e här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0