stackars stackars mej!

vilken natt huvva..igårkväll/natt kröp förkylningen på riktigt ordentligt..va ju seg å konstig hela dagen å huvevärk å skit..men kvällen usch :-( jävlar vilken huvudvärk ja fick, å bara nös å nös, helt stopp i hela luftvägarna va de..så sovit bra?? näääää..men de e ja van, e nåt varje natt känns de som :-)

fick iaf färdigstädat här igår mellan alla vil pauser, å de känns skönt nu, om de e så att man ska bli ännu sämre så e de ju skönt å ha de gjort..
bakade även mitt ciabatta matbröd, så ja har lite bröd i frysen.. men städningen, bakningen å hundpromenaden tog hela dagen å få gjort haha..

håller på å kokar ris nu, har kyckling å curry kvar sen igår lunch, så de e bara å värma de å koka ris..gott gott..skulle kunna leva på ris å kyckling :-)
blir de till å äta lunch till hem till gården, som vanligt, kan ju inte bryta traditionerna :-)

kanske åker ut på landet till mina föräldrar sen, jobbigt å sitta i stan me två hundar när man e sjuk..bättre å vara där å låta hundarna få springa av sig å ha kul å leka lösa..än å sitta här å mamma knappt orkar gå ut me dom..stackars hundar!
ska nog köpa sånt comviq kontant kort till datorn tror ja..dom har ju dator å så där oxå, men alltid nån som sitter där, å seg e skiten å ja vill ha min egen..skönt å ha sånt å kunna ha me sig datorn överallt.. frågan e väl me min otur om de e täckning på skiten där borta..den som lever får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0