tröttsamt

varför lägga sig i när man inte vet va man pratar om??
känns lite som att ja fått nog av sånna där ord, om att de bara handlar om pappan å de e så synd..å att allt e mitt fel..
ja e ju inte dum, ja vet ju va de e för folk som kommenterar..å eftersom du/ni e så intresserade av min blogg så e de ju väldigt surt för er att de kommer bli lösenordskyddat eller ny adress..så kan ni ju sitta å fantisera om mitt liv å va de e ja gör å inte gör istället för å läsa och fantisera..

ja erkänner iaf barnet å står för va som har hänt, mer än va andra gör... finns ingen pappa på papper, finns ingen pappa som erkänner barnet.. de e mer elakt mot barnet i mina ögon!!
vill inte ha er sympati, min blogg=mina känslor å tankar!

fy fan vilka känslokalla människor de finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0